Totaal aantal pageviews

zondag 13 mei 2012

Kampong - MOP

Verslag Kampong -Mop
Geweldig, ik ben zo blij met deze fantastische cricket dag dat ik niet kan stoppen met lachen!
We waren met 15 kinderen! 4 van ons hebben mee gespeeld met Kampong en dat deden ze geweldig!  Arne, een nieuwe speler van ons liet zien dat hij al wat uren in de kooi met zijn vader heeft geoefend. Hij had maar liefst 4 vieren, heel goed. In de middag heeft hij nog mee gefield met Mop 2 in Son. 
Nayla sloeg een mooie 4 en voor veel spelers was het moeilijk om goed te batten omdat de bowlerij zo moeilijk was. Dat snap ik heeel goed. Daar gaan wij ook aan werken.
Teuntje speelde erg makkelijk en gooide ook goed. Teun Daanen en Guus ook prima en zo hebben alle spelers we een mooie actie laten zien. Geweldig!
Mop 96 runs en Kampong 74 runs  Wij hebben dus Gewonnen en dat is super leuk!
De knakworsten waren weer heerlijk op kampong, bedankt!


Link naar de foto's

Volgende week
Hierbij een link naar het nieuwe competitie programma. Bloemendaal heeft nu 2 jeugd teams in onze poule. 
link nieuw programma
Ik ben het niet eens met het feit dat onze thuis wedstrijden op Kampong gespeeld worden. Hierover heb ik de KNCB bericht. Als Bloemendaal of een andere club niet naar Mop wil komen, dan neem ik aan dat wij daardoor 2 punten krijgen. Deze week verwacht ik een reactie van de KNCB aangezien er voor volgende week zondag Mop-Bloemendaal 1 op het programma staat. Tot nader orde.


Mocht de wedstrijd tegen Bloemendaal op voorhand niet doorgaan, dan spelen wij thuis een onderlinge wedstrijd.
Start 9.30 uur
Nodig:
Beschikbaarheid per speler. svp mailen naar mij m.houben@floreer.nu
Fijne week!
Woensdag a.s. is er geen training


Geen opmerkingen:

Een reactie posten